
Korduma kippuvad küsimused
Kas "Parim enne" möödas toodet tohib tarbida?
„Parim enne“ ei ole sama, mis „kõlblik kuni“ – tegemist on tootja kvaliteedisoovitusega, mitte ohutuskuupäevaga. Toode on ka pärast „parim enne“ kuupäeva tarbimiseks täiesti ohutu ning maitseb sama hästi.
Millised on maksetingimused?
Tasuda saab pangalingiga (Eesti pangad, Revolut, N26).
Kõik maksed töödeldakse turvaliselt meie makseteenuse pakkuja Maksekeskus AS kaudu.
Kui kiiresti jõuab tellimus kohale?
Peale tellimuse kinnitamist saadetakse kaup teele 2–3 tööpäeva jooksul. Tavapäraselt jõuab tellimus sinuni 2–5 tööpäeva jooksul, kuid erandjuhtudel võib tarneaeg olla pikem.
Tellimuse teekonda saad jälgida saadetise jälgimislingi abil (kui tarneviis seda toetab).
Mida teha, kui tellimus on vale?
Kui oled saanud vale toote või midagi on puudu, palume võtta meiega esimesel võimalusel ühendust e-posti teel: snakisahtel@neutronstar.eu
Kiirema lahenduse huvides palume kirjas märkida:
- tellimuse numbri
- millised tooted on puudu või valed
- kas saite mõne lisatoote, mida ei tellinud
- lisada pildi saadud tootest
või
- täita ära meie tagastusvorm, mis on leitav müügitingimuste all ning saata see täidetuna meie e-postile.
Anname endast parima, et olukord kiiresti lahendada.
Kuidas saada tellitud kaup kätte?
Tellimuse vormistamisel saad valida endale sobiva pakiautomaadi ja tarnepakkuja (Omniva või DPD). Kui pakk on kohal, saadetakse sulle SMS ja/või e-kiri juhistega paki kättesaamiseks.
Kas kaubale on võimalik ise järele tulla?
Kahjuks ei paku me hetkel võimalust kaubale ise järgi tulla. Tellimused saadame mugavalt pakiautomaatidesse.
Kui tellimuse kinnituskiri ei ole kohale jõudnud?
Kui pärast tellimuse esitamist pole kinnituskiri kohale jõudnud, kontrolli esmalt oma rämpsposti ja reklaamikirjade kaustu. Veendu ka, et e-posti aadress sai õigesti sisestatud.
Kui kirja ikka ei leia või kahtled, võta meiega ühendust e-posti teel: snakisahtel@neutronstar.eu
Kuidas kasutada sooduskoodi?
Kui oled saanud sooduskoodi e-postile, siis vajutades nupule "Kasuta sooduskoodi" rakendub sooduskood automaatselt kassas.
Kui tegemist on üldise sooduskoodi kampaaniaga, saad selle sisestada ostukorvis enne makse kinnitamist. Kui kood ei tööta, kontrolli, kas see on veel kehtiv ja kas see kehtib ka sinu valitud toodetele.
Kuhu saab pakendid tagastada?
Hetkel me pakendeid tagasi ei kogu, kuid hindame kõrgelt, kui annad neile uue elu.
Info selle kohta, kuhu saad oma pakendid tagastada, leiad siit: https://kuhuviia.ee/